سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درِ دانش را استوار کنید که در آن شکیبایی است . [عیسی علیه السلام]
کل بازدیدها:----9872---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----4-----
زندگی

 

نویسنده: زینب
شنبه 87/6/16 ساعت 10:55 صبح

 

از  این  به  بعد  می خوام   برای  همیشه  دلتنگت   باشم                     

به  وسعت   قلبت...

به کوچکی  دلم  .....

و  به  حرمت  تمام   دوست  داشتنمان....

 

 

            """"     من  عشقت   رو   به  همه  دنیا   نمی دم """

 

از  این  به  بعد  می خوام   برای  همیشه  دلتنگت   باشم                     

به  وسعت   قلبت...

به کوچکی  دلم  .....

و  به  حرمت  تمام   دوست  داشتنمان....

 

 

            """"     من  عشقت   رو   به  همه  دنیا   نمی دم """

                        

                        از  این  به  بعد  می خوام   برای  همیشه  دلتنگت   باشم                     

به  وسعت   قلبت...

به کوچکی  دلم  .....

و  به  حرمت  تمام   دوست  داشتنمان....

 

 

            """"     من  عشقت   رو   به  همه  دنیا   نمی دم """

                از  این  به  بعد  می خوام   برای  همیشه  دلتنگت   باشم                     

به  وسعت   قلبت...

به کوچکی  دلم  .....

و  به  حرمت  تمام   دوست  داشتنمان....

 

 

            """"     من  عشقت   رو   به  همه  دنیا   نمی دم """

 

 

        از  این  به  بعد  می خوام   برای  همیشه  دلتنگت   باشم                     

به  وسعت   قلبت...

به کوچکی  دلم  .....

و  به  حرمت  تمام   دوست  داشتنمان....

 

 

            """"     من  عشقت   رو   به  همه  دنیا   نمی دم """

                        


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • از امروز استفاده کن و امروز را از دست مده
    وداع
    خیلی دوست دارم
    وقتیکه تو رو در قلب کوچکم جای دادم تازه صدای ضربان قلبم را شنیدم
    تقدیم به عزیز ترینم محسن
    محسن عزیز تر از جانم دوستت دارم وتا ابد به یادت خواهم بود
    تقدیم به محسن عزیزم
    محسنم دوستت دارم
    عشق من سلام
    دلتنگم و بی قرار
    آبشار
    خر گوش نا نازی
    احساس زندگی

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •