سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردهایتان را متّهم کنید که خطا از اعتماد به آنها پدید می آید . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----9876---
بازدید امروز: ----6-----
بازدید دیروز: ----4-----
زندگی

 

نویسنده: زینب
چهارشنبه 87/5/23 ساعت 10:13 عصر

View Raw Image" jQuery1218648936714="18">

 

 

View Raw Image" jQuery1218648521827="16">


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • از امروز استفاده کن و امروز را از دست مده
    وداع
    خیلی دوست دارم
    وقتیکه تو رو در قلب کوچکم جای دادم تازه صدای ضربان قلبم را شنیدم
    تقدیم به عزیز ترینم محسن
    محسن عزیز تر از جانم دوستت دارم وتا ابد به یادت خواهم بود
    تقدیم به محسن عزیزم
    محسنم دوستت دارم
    عشق من سلام
    دلتنگم و بی قرار
    آبشار
    خر گوش نا نازی
    احساس زندگی

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •